RMA / Support

 

RMA

Om een bij ons aangeschaft item ter reparatie aan te bieden, verzoeken wij u vriendelijk om eerst het onderstaande formulier in te vullen.

Na goedkeuring van uw aanvraag ontvangt u per e-mail een bevestiging met een uniek RMA-nummer. Vervolgens kunt u het product naar ons opsturen.


Support

Indien u problemen ondervindt met een product, kunt u ook het onderstaande formulier invullen om een supportticket aan te maken.

 

Let op

Om een RMA-aanvraag of supportverzoek in te dienen, dient u eerst in te loggen.

De inloggegevens hiervoor zijn niet dezelfde als die van de webstore.

Indien u nog geen account heeft, kunt u het onderstaande formulier invullen. Er wordt dan automatisch een account aangemaakt om de RMA- of supportaanvraag te volgen.

 

 

E-mail adres voor dit account.
Volledige naam contact persoon
Toon
Stel het wachtwoord voor je nieuwe account in.
RMA of Support aanvraag
Geef een onderwerp voor deze RMA / Support ticket
Geef een omschrijving voor deze RMA / Support ticket
Wat is de prioriteit voor deze RMA / Support ticket
Je kunt bestanden toevoegen aan je bericht.