RMA
Als u een bij ons aangeschaft item ter reparatie wilt aanbieden dient u eerst het formulier hieronder in te vullen. 

Ook voor retouren die onder garantie vallen dient u dit formulier volledig in te vullen.


U krijgt dan van ons bevestiging per email met daarin een RMA-nummer waarna u het product naar ons kunt sturen.
Graag één formulier per item invullen. Indien u meerdere producten wilt toezenden, vul dan per product steeds een formulier in. Bij een Mini-PC ook de netvoeding / adapter meesturen.

Support
Als u problemen heeft met een product kunt u ook onderstaand formulier invullen om een support ticket aan te maken.

 

Let op

Voor het aanvragen van een RMA of een Support verzoek dient u eerst in te loggen.

Dit zijn niet dezelfde logingegevens als van de webstore.

Als u nog geen account heeft dan kunt u onderstaand formulier invullen. Hierna zal automatisch een account aangemaakt worden voor het volgen van de RMA of Support aanvraag.

 

E-mail adres voor dit account.
Volledige naam contact persoon
Toon
Stel het wachtwoord voor je nieuwe account in.
RMA of Support aanvraag
Geef een onderwerp voor deze RMA / Support ticket
Geef een omschrijving voor deze RMA / Support ticket
Wat is de prioriteit voor deze RMA / Support ticket
Je kunt bestanden toevoegen aan je bericht.